دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

خدمات دندانپزشکی ترمیمی

لبخند زدن یکی از اولین راه های ایجاد ارتباط در تعاملات اجتماعی است. شکل ظاهری دهان و دندان هنگام لبخند زدن، یکی از اولین مواردی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و بسته به وضعیت بهداشتی و زیبایی ظاهری، می تواند موجب دلزدگی مخاطب و یا جذب علاقه او به ادامه ارتباط شود.

خدمات دندانپزشکی ترمیمی

۴,۳۱۲ بازديد

معرفی خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی 

دندانپزشکی زیبایی نوعی سرمایه گذاری برای آینده می باشد با بالا رفتن سن، بسیاری از ویژگی های جسمانی افراد تغییر خواهد کرد. با این حال مهم نیست چند سال دارید زیرا تحقیقات نشان داده است که لبخند افراد همیشه اثر بخشی خود را بر اطرافیان دارد. برخی افراد برای اثرگذاری بیشتر روی اطرافیان زیر تیغ جراحی های زیبایی می روند اما نهایتا لبخند تنها چیزی است که تاثیر فراوانی در اولین نگاه بر طرف مقابل می گذارد.

دندانپزشکی ترمیم و زیبایی ترکیب هنر و علم است با اینکه یک دندانپزشک عمومی هم می تواند برخی درمان های ترمیم و زیبایی را (مانند ونیر کردن و سفید کردن) انجام دهد و با استفاده از ابزار های کامل لبخندی را تغییر دهد یا احیا کند اما این کافی نیست.تبدیل شدن به بهترین دندانپزشک زیبایی نیازمند آموزش های تخصصی، گذراندن تحصیلات مرتبط و درک زیبایی ساختاری صورت می باشد تا نتایج درست و مفیدی از آن به دست آید. 
بیشتر مردم معتقدند که در نگاه اول لبخندی زیبا بسیار اثرگذار تر از هر ویژگی دیگری است.( مانند مو، لباس و غیره) علاوه بر آن گروهی دیگر از مردم نیز معتقدند که افراد خنده رو نسبت به دیگران جذاب تر، بامزه تر و جالب تر می باشند

دندانپزشکی ترمیمی

انتخاب بهترین دندان‌پزشک زیبایی


وقتی صحبت از بهترین دندانپزشک زیبایی به میان می‌آید اهمیت پیشگیری و رعایت بهداشت دهان و دندان و اهمیت این عضو ارزشمند بیش از پیش جلوه‌گر می‌شود.

عضوی مهم که سلامتش با سلامت عمومی بدن ارتباط مستقیمی دارد و اگر سلامتی آن به خطر بیفتد باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و گاه خطرات هولناکی همچون بیماری‌های قلبی را در پی دارد.

اما این عضو مهم علاوه بر اثرات گسترده ی خود در سلامتی نقش قابل ‌ذکر دیگری هم دارد که انکارناپذیر است و آن ایفای نقش در صحنه ی زیبایی فرد است.

زیبایی دندان‌ها به‌عنوان اولین جلوه در برخورد افراد با یکدیگر که با شکفتن لبخند ایجاد می‌شود می‌تواند بنیان‌گذار یک رابطهٔ عمیق و خوشایند برای افراد باشد.

دندانپزشکی زیبایی

 

روش اصلاح طرح لبخند

مهم‌ترین قسمت چهره، لبخند فرد مقابل است که زیباترین پیام را به مخاطب مخابره می‌کند و هر چه لبخند زیباتر باشد، تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.
زیبایی لبخند آن قدر مهم و البته تاثیرگذار است که افراد برای داشتن این موهبت شگفت انگیز حاضر هستند هزینه کنند و با مراجعه به متخصصین در این زمینه این امکان را برای خود فراهم کنند.

لمینت دندان

روش های دندان پزشکی زیبایی علاوه بر هزینه اصلاح طرح لبخند بالا ، نیازمند مراقبت منظم از بهداشت دهان است و ممکن است نیازمند انجام اقدامات مربوط به نگهداری دندان ها در طول زمان باشد. برای مثال، سفید شدن دندان ها باید هر چند وقت یک بار به منظور حفظ سفیدی و روشنی دندان ها انجام شود. همچنین روکش های پرسلین ممکن است تراشیده شده یا دچار شکستگی شوند و به این ترتیب نیاز به جایگزینی و تعویض داشته باشند. زیبایی دندان با کامپوزیت دائم می تواند لک شده و نیازمند اصلاح یا تعویض باشد. روکش دندان معمولاً نیازمند جایگزینی در هر 10 تا 15 سال است. بهبود وضعیت لبخند لثه ای نیز می تواند نیازمند اصلاح اقدامات اصلاحی انجام شده با گذشت زمان باشد. در ضمن برای اطلاع دقیق از هزینه اصلاح طرح لبخند باید با پزشک مشورت نمایید.

انواع ایمپلنت

 

خدمات دندانپزشکی زیبایی


دندانپزشکی زیبایی را می توان بهترین راهکار جهت داشتن چهره ای زیبا دانست که این کار را باید به متخصص دندانپزشک بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد باشید. لازم به ذکر است که دندانپزشکی زیبایی خدمات متفاوتی دارد که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. از جمله خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی می توان به: اینله و اونله، ایمپلنت دندان ، ارتودنسی، بلیچینگ و ... اشاره کرد.

کاربرد ایمپلنت دندانی 

عمل ترمیمی ایمپلنت در قراردادهای بیمه ای نیست و پرداخت هزینه های آن در اکثر مواقع به عهده شخص می باشد. استفاده از روش های مختلف قالب گیری و روکش در عمل ایمپلنت فاکتور مهمی در تخمین هزینه های ترمیم زیبایی دندان ذر این روش است و توسط دندانپزشک متخصص پروتز مشخص می گردد. تهیه پروتز از برخی برندهای تولید کننده مشهور و صاحب نام، احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی داشته و تعدادی از این شرکت ها به عنوان ضمانت، انجام مجدد درمان پس از شکست در خط اول درمان را به عهده می گیرند. برخی برندهای شرکت تولید کننده پروتزهای دندانی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس و سوئد بسیار گران قیمت است و تهیه آنها احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی خواهد داشت.

عوامل تاثیر گذار براصلاح طرح لبخند

عواملی که سبب داشتن لبخند هالیوودی می شود به دو دسته کلی تقسیم می شود که این عوامل علاوه بر تاثیر بر نتیجه بر میزان هزینه اصلاح طرح لبخند نیز تاثیر گذار است .

1- عوامل پزشکی

در واقع گاهی فرد برای داشتن لبخندی هالیوودی نیاز به درمان های پزشکی در دندان و فک ها دارد که به دو روش ارتودنسی و ایمپلنت می توانند به چنین لبخندی دست یابند. البته هر روش در ادامه به صورت مجزا تفسیر می شود.

لبخند هالیوودی

2- پرهیز های رفتاری و غذایی

گاهی فرد زیبایی دندان و فک را دارا می باشد ولیکن برای رسیدن به لبخندی جذاب و هالیوودی باید برخی از رفتار ها نادرست را ترک نماید. رفتار هایی مانند

- سیگار کشیدن را ترک نمایید.

- استفاده از رژ گونه را کنار بگذارید.

- افراط در مصرف چای و نوشیدنی های الکلی مضر می باشد.

- هر ساله به دندانپزشک مراجعه نمایید. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.