پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

دندانپزشک خوب در تهران

لبخند زدن یکی از اولین راه های ایجاد ارتباط در تعاملات اجتماعی است. شکل ظاهری دهان و دندان هنگام لبخند زدن، یکی از اولین مواردی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند و بسته به وضعیت بهداشتی و زیبایی ظاهری، می تواند موجب دلزدگی مخاطب و یا جذب علاقه او به ادامه ارتباط شود.

دندانپزشک خوب در تهران

۴,۳۳۰ بازديد

شناسایی دندانپزشک خوب در تهران 

 دندانپزشک خوب در تهران در بهبود وضعیت دندانهای هر فرد نقش بسزایی دارد . گاهی با خود فکر کرده ایم که ویژگیهای یک دندانپزشک خوب چیست ؟ سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد. ما در این مقاله به برخی از ویژگیهای یک دندانپزشک خوب اشاره میکنیم . یکی از مهمترین نکاتی که برای داشتن یک بهداشت دهان خوب باید در نظر داشت، داشتن یک دندانپزشک خوب است که به او اعتماد داریم.

به نظر من شرط دندانپزشک خوب شرط دوم را هم پوشش می‌دهد. به عبارت دیگر، یک دندانپزشک خوب همیشه سعی می‌کند از مواد مناسب و عالی برای درمان بیمار استفاده کرده و مشاوره بسیار مناسبی برای بیماری باشد که آگاهی درستی از مواد تخصصی درمانی ندارد.

 

teeth whitening

اصلاح طرح لبخند به مجموعه از روش هایی که توسط بهترین دندانپزشک زیبایی شامل ارتودنسی، ایمپلنت دندانی ، لمینت دندانی و ... با توجه به میزان مشکلات بیمار در جهت بهبود شرایط و زیبایی شکل لبخند به کار گرفته می شود . 
متناسب با نوع مشکل بیمار استفاده کرد بنابراین اصلاح طرح لبخند یک نوع روش زیبایی بوده و جنبه درمانی ندارد  دندانپزشکی زیبایی بر طبق شرایط دهان و دندان شما بهترین مشاوره را اعمال خواهد نمود.

متقاضی مناسب برای اصلاح طرح لبخند زیبا، فردی است که فقط می‌خواهد نقص‌های خدشه‌دار کننده زیبایی لبخند را برطرف کند. بنابراین متقاضیان این درمان باید از سلامت نسبی دهان و دندان برخوردار باشند و دچار بیماری لثه یا پوسیدگی دندان نباشند. 

  •  بدرنگ شدن جزیی تا شدید دندان‌ها
  •  لب‌پر شدن، ترک خوردن یا دیگر آسیب‌های جزئی که به ساختار دندان صدمه نزده است.
  •  بدشکل بودن دندان‌ها
  •  نامرتب و کج بودن جزیی دندان‌ها
  •  یک اندازه نبودن فاصله بین دندان‌ها
  • بافت اضافی لثه یا یکنواخت نبودن خط لثه

 کاشت دندان

از دست دادن یک یا چند دندان نه تنها می‌تواند روی ظاهر فرد اثر بگذارد بلکه بر سلامت مابقی دندان‌ها نیز اثر گذار است. از دست دادن دندان‌های جلویی می‌تواند تکلم را تحت تاثیر قرار دهد و در بعضی افراد باعث کاهش اعتماد به نفس شود. همچنین از دست دادن دندان‌های عقبی نیز می‌تواند بر جویدن غذا اثر بگذارد. از همه مهمتر به علت خالی شدن جای دندان، سایر دندان‌ها شروع به حرکت کرده و این امر به مرور زمان می‌تواند باعث تغییر نظم و آرایش دندان‌ها شود. صرف نظر از علت از دست دادن دندان، روش‌های مختلفی جهت کاشت دندان و جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته وجود دارد. این روش‌ها از نظر میزان ماندگاری، هزینه کاشت دندان و روش اجرا متفاوتند.

dental implant price

انواع روشهای کاشت دندان 

  • کاشت ایمپلنت
  • استفاده از بریج
  • استفاده از دندان مصنوعی (برای چند دندان یا برای همه دندان‌ها)
  • استفاده از بریج رزینی

کاربرد ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان  یکی از مهمترین روش ها در زیبایی دهان است که باعث می شود ظاهر دهان و دندان به طرز چشمگیری تغییر پیدا کند. با توجه به حساسیت زیبایی دندان های جلویی  و جنس ایمپلنت های مورد استفاده متقاوت وهزینه کاشت دندانی  بیشتر می باشد.  در این روش ایمپلنت به صورت یک پایه در درون استخوان فک گذاشته می شود و پس از گذشت چند هفته که استخوان اطراف فک با پایه های ایمپلنت تطبیق پیدا نمود، آنگاه دندان با پیچ و مهره هایی بر روی این پایه های ایمپلنت نصب می شوند. این روش کاشت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افرادی دارد که به دلایل گوناگون دندان های خود را از دست داده اند و همین امر باعث می شود که دندان های آنها دوباره مانند قبل زیبا  شوند. ایمپلنت معمولا هزینه بالایی دارد اما روشی دائم برای کاشت دندان است.

کاربرد لمینت دندان 

یکی از روش های بسیار پر طرفدار در اصلاح طرح لبخند می باشد با توجه به هزینه لمینت دندانی به نسبت بقیه روشها پایین تر می باشد لمینت دندان از پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

لمینت های سرامیکی از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند. برای انجام لمینت و نصب آن در تمام موار احتیاج به تراشیدن دندان نیست و درصورت انتخاب روش مناسب روش درمانی توسط دندانپزشک زیبایی تنها آماده سازی مختصری جهت قرار گرفتن خوب بدون هیچ آسیبی به بافت طبیعی دندان امکان پذیر می باشد

هزینه لمینت دندان

از آنجایی که عملکرد درست لمینت نیز در کنار جنبه ی زیبایی آن حائز اهمیت است، پیوست صحیح و محکم دندان طبیعی و لمینت سرامیکی ضروری است. میان دندان طبیعی و لمینت از رزین حساس به نور استفاده می شود تا پس از نصب لمینت بتوان با تاباندن اشعه ای خاص آن را محکم کرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.